"Gather Ye Rosebuds While Ye May" is a poem by Robert Herrick. This poem portrays our existence on earth, and that people age as life goes on, and everything becomes boundless. Herrick here urges people to take advantage of youth and energy while they may! The poem is in the genre of carpe diem, to seize the day.

Monday, March 9, 2009

DON'T TOUCH ME!

There is this female... that I see A LOT. She see me a lot so no need to greet her by kissing every time we meet specially when I see her sometimes in consecutive days and when I dont really REALLY know her all that well to go all "YAY" and "WOW".

OK... picture this; the first time she see me at any given day, she would go .....

"YAAAAY Ansaaaaaam... hiiii, how are you dear??" Muwaaah X 2... so yeah she greet me with kisses, sometimes hugs, and some tapping on my shoulder and touching of my arms...

Sheesh!!

On the same day... I ran into her *lucky me* and she goes again...

"YAAAY Ansaam Ansaam, I see you again" with some more tapping and touching :-S

Yeah, she would go out of her way to come and do it all over again.. crossing people and waving while doing so until she reaches me and asking me how am I doing? and some other "advice" questions she needs help with in her personal life! Keeping in mind that I just met her last January! I am not even close to that lady!

She would do this every time she sees me... every single time, and I am starting to freak out specially when she once ran into me and said...

Her: I miss you :-(
Me: How come? I see you "a lot"
Her: I am traveling soon for six weeks
Me: This weekend? *Thank God*
Her: No next month
Me: ?!?!?!??!?! uh ha ha ha?
Her: I already miss you! I will miss you for six long weeks

She misses me already! She is leaving after three damn weeks!

The more hugging, kissing, and touching involved in greeting me... the more I freak out. I am not the touch-y.. feel-y type of person... specially with people I dont really know!!!!


HELP!

19 comments:

chikapappi said...

If I were in your shoes, I would show it on my face, say it straight bas in a form of a joke or scare the girl off by saying something nasty and I won't say it here :$ so people won't think anything bad about me

Anonymous said...

Allah y3eenech

Ansam said...

Chika-
I can be more annoying by doing all this back to her! But I just cannot handle it :-S and maybe she will end up liking it!! :-S

Ansam said...

Anon-
Yeah keep praying for me :-P

Web Weaver said...

She is the overly exaggerating type. Not really sincere in her feelings, probably she doesn't like you that much, and maybe you have something she wants?? If I was in your shoes I'd look her straight in the eye, then turn my back and walk in the opposite direction. It is called the "Cut" and she'll get it. If she doesn't then "Allah ye3eenich" ;)

lateefa said...

walla I feel you .. I hate the kissing stuff especially lama nedawem after the summer vacation when everybody is kissing everybody.. when you find out how to stop it, goly ly!

..::Amu::.. said...

mmm I would say run run run :P

Delly said...

i really hate this kind of ppl!! alla y3eenich 9ej... but ull miss her for 6 weeks remember lol :p

3anooda said...

LOOOOOOOOOOOOOOL i know what u mean

i hate it when people ysalmoon bil eed aw ilbosa everyday at work

people i work with u everyday - i see u more than i see my family - get over it already

Ansam said...

Web Weaver-
She is :-S And I dont like it. She would also come for personal questions regarding her family or life in general and I wonder why ask me! She doesnt even know me that well!

lateefa-
If it was once per year... I can handle it with no problem, but its just TOO MUCH

..::Amu::..
*running*

Delly-
LOL yeah right :-P

3anooda-
Yeah exactly!!

Miss-Informed said...

7aram maybe her personality is like that! The bubbly type. Just shake hands instead of getting close. I don't like to kiss strangers or even kiss in general but if they're family I have to and I usually just shake hands with strangers. If it's someone I absolutely DONT want to kiss, I say I have a cold :/ lol

Mathai said...

I can understand how creepy it can be for some people. No offense Ansam but you seem to meet a lot of strange/funny people :P

daggero said...

Ansam

YOU ARE A TV STAR NOW so you will have more and more admirers :)

shoosha said...

goleelha feech virus ;p

raa7 tekthere3 witwakher

Aurous said...

I don't like being hugged and kissed either... but almost everyone around me knows that cuz it shows on my face..

but I think you're kind of stuck ;p
try to avoid her for a while and pray she gets the hint :)

Ansam said...

Miss-Informed-
I would not have time cuz she puts her arms before I even know it! But come on... bubbly all day is just annoying!
I will use "the cold" excuse :-P

Mathai-
LOL one of my friends told me that too! No worries, none taken ;-)

daggero-
hahahaha come on :-P

shoosha-
Ah minnich ya om eddowabeeeer

Aurous-
Its not that I dont like it... its just I dont like it from everyone!

Scorpion said...

wahahahahahahahahahhahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyy oo entay wean ma t6egenha 3oya !

Anonymous said...

7ram :( yamken she feels ena u guys r friends? dnt be mean to her.. just suck it up.. if it dsnt kill u it makes u stronger rmbr?

Ansam said...

Scorpion-
Come on! No negative thoughts please :-P

Anon-
Maybe :-P! MAYBEEEE!!

About Me

My photo
Adventurous, Artist, Analyst, Creative, Independent